لیبل چاپی

طراحی و چاپ انواع لیبل

لیبل چاپی

طراحی و چاپ انواع لیبل

چاپ آشنا برچسب
شرکت آشنا برچسب در سال 1377 در تهران تاسیس و در زمینه تولید و چاپ انواع اتیکتهای پشت چسبدار فعالیت خودرا آغاز نموده و اینک در این راستا اهداف تعیین شده این مجموعه توانسته با دراختیار داشتن پرسنلی مجرد و با تجربه کاری و همجنین مدرنترین ماشین آلات چاپ ، دایکات ، روتاری ، و برش در زمره برترین تولید کنندگان محصولات فوق قرارگیرد

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

خرید دستبند بیمارستانی بزرگسال

ما می خواهیم از برای شفافیت و افشای آنها تشکر و قدردانی کنیم سایر استراتژی‌های کاهش ریسک - علاوه بر استانداردسازی رنگ‌های هشدار، کاهش خطر دیگر نیز وجود دارد

ممکن است استراتژی ها آغاز شود. اینها در نتیجه رویدادهای نگهبانی که رخ داده اند، رویدادهای نزدیک و عقل سلیم پیشنهاد می شوند.

این اطلاعات نیز در بروشور کارکنان موجود است و می توان آن را به صورت سریع برش داد

راهنمای مرجع و لمینت شده، در صورت تمایل. اکنون این موارد را با کارکنان مرور کنید:

  1. از هشدارهایی استفاده کنید که از قبل با هشدار چاپ شده اند

پیام (مانند "DNR")

  1. مچ بندهای «علت اجتماعی» را بردارید.
  2. هشدارهای اعمال شده را حذف کنید

تسهیلات دیگر

  1. هشدار پس از پذیرش، تغییرات در

شرایط یا زمانی که اطلاعات دریافت می شود

در طول بستری شدن در بیمارستان

  1. کارکنان باید هشدارهای رنگی را بررسی کنند

ارزیابی، در زمان تحویل مراقبت و تسهیلات

نقل و انتقالات

دستبند رولی بیمارستانی نوزاد

محتوای دستبند بیمار

  1. آموزش بیماران و اعضای خانواده در مورد

هدف و معنای هشدارها

  1. مچ بندها، برچسب ها و علائم را هماهنگ کنید

با کد رنگی مشابه

  1. به مچ بند WI DNR احترام نگذارید یا آن را بردارید.
  2. شناسایی چند قربانی را حذف نکنید.

مچ بند مگر اینکه برای پزشکی لازم باشد.

اهداف

آموزش بیماران - بروشور آموزش بیمار یک سند همراه برای کارکنان است.

بروشور. ما می دانیم که نحوه گفتن چیزی به اندازه آنچه می گوییم مهم است. بیماران و آنها

عزیزان ترسیده، آسیب پذیر و با روش های بیمارستانی ناآشنا هستند. ما باید با آنها ارتباط برقرار کنیم

به روشی محترمانه و ساده و بدون تحقیر. متن زیر برای خدمت نوشته شده است

یک "اسکریپت" برای کارکنان تا همه اطلاعات یکسانی را به بیماران و خانواده ها ارائه دهند. با داشتن یک

پیام ثابت، ما اطلاعات را تقویت می کنیم - این به بیماران و خانواده ها کمک می کند اطلاعات را حفظ کنند.

یکی دیگر از مزایای داشتن یک پیام ثابت این است که بیماران و خانواده ها احساس اعتماد را تجربه می کنند

در سیستم مراقبت های بهداشتی از آنجایی که همه ما همدیگر را تکرار می کنیم. کادر متن زیر مستقیماً از قسمت گرفته شده است

بروشور کارکنان اکنون زمانی است که باید به کارکنان اشاره کرد که یک بروشور بیمار/خانواده وجود دارد که می‌توان آن را توزیع کرد

(اگر واحد شما قصد انجام این کار را داشته باشد). به کارکنان بگویید که بروشور را در اختیار آنها قرار می دهید تا ببینند چه چیزی چیست

پس از اتمام ارائه مطالب، بیماران از آن برخوردار خواهند شد.

هشدار رنگی چیست؟

خرید لیبل آزمایشگاهی

خرید دستبند شناسایی بیمار

حرید دستبند شناسایی  نوزاد

هشدارهای رنگی در بیمارستان ها برای اطلاع رسانی سریع یک وضعیت مراقبت های بهداشتی خاص یا یک ایمنی استفاده می شود

خطری که ممکن است بیمار داشته باشد. این کار به این دلیل انجام می شود که هر کارمند بتواند بهترین مراقبت ممکن را ارائه دهد.

رنگ ها به چه معناست؟

سه هشدار رنگی مختلف وجود دارد که ما قصد داریم در مورد آنها بحث کنیم.

ارغوانی به معنای احیا نکنید (DNR) - برخی از بیماران آرزوی پایان زندگی خود را ابراز کرده اند و ما

می خواهم به این درخواست احترام بگذارم.

قرمز به معنای آلرژی است - اگر به هر چیزی حساسیت دارید - غذا، دارو، گرد و غبار، علف، موی حیوانات خانگی،

هر چیزی - به ما بگویید. ممکن است برای شما مهم به نظر نرسد، اما می تواند برای مراقبت شما بسیار مهم باشد.

زرد به معنای خطر سقوط است - ما می خواهیم همیشه از سقوط جلوگیری کنیم. پرستاران بیماران را بررسی می کنند تا تعیین کنند

اگر هنگام بلند شدن یا راه رفتن به کمک نیاز دارید. گاهی ممکن است بیمار ضعیف یا گیج شود

در طول بیماری خود وقتی این هشدار رنگی را داشته باشید، همه کارکنان متوجه خواهند شد که برای انجام آن به کمک نیاز دارید

جلوگیری از سقوط چه کسی در استاندارد هشدارهای رنگی شرکت می کند؟

همه بیمارستان ها از هشدارهای رنگی برای اطلاع رسانی خطرات بیمار استفاده نمی کنند. زیرا بیمارستان ما از رنگ استفاده می کند

هشدارهای کدگذاری شده، ما در یک استاندارد گسترده ایالتی داوطلبانه شرکت می کنیم که بسیاری از بیمارستان های ویسکانسین دارند.

به تصویب رسید.

اسکریپت برای هر کارمندی که با بیمار یا خانواده صحبت می کند

راهنمای استانداردسازی و پیاده سازی رنگ ایمنی

انجمن بیمارستان ای ایران "ایمنی بیمار یک اولویت است."

  1. و در نهایت... نکات ذکر شده در زیر را با کارکنان مرور کنید. اینها مواردی است که در لیست کارکنان ذکر شده است

چک لیست شایستگی، بنابراین باید روشن شود که آنها درک خوبی از این موارد دارند. شما

باید تأکید کنید: "این چیزی است که هر روز بر وظایف شما تأثیر می گذارد ..." و آن نکات را مرور کنید. این یک است

زمان خوبی برای ارائه خط مشی و رویه سازمان خود است. مطمئن شوید که خط مشی شما حوزه های ذکر شده را پوشش می دهد

در زیر، زیرا آنها همچنین بخشی از چک لیست شایستگی کارکنان هستند. اگر خط مشی شما به هیچ یک از موارد مربوط نمی شود

موارد موجود در چک لیست شایستگی کارکنان، سپس باید آن را از فرم حذف کنید.

  • کد رنگ – سه هشدار رنگی به چه معناست؟
  • چه کسی می تواند هشدار را برای بیمار اعمال کند؟
  • استفاده از هشدار(های) رنگی چه زمانی رخ می دهد؟
  • سیاست در مورد بیمارانی که اجازه استفاده از مچ بندهای اجتماعی را ندارند
  • آموزش به بیمار و نحوه ارتباط (اسکریپت) اطلاعات با بیماران/خانواده ها
  • نیاز به اعمال مجدد هشدار(ها)
  • ارتباط در مورد هشدارها در حین نقل و انتقالات و سایر گزارشات
  • امتناع بیمار از پیروی از سیاست
  • دستورالعمل تخلیه برای انتقال خانه و/یا تسهیلات

در حوزه بهداشت و درمان، علم عوامل انسانی است

به عملکرد انسان در پزشکی می پردازد.

 بیمارستان

دستبند شناسایی بیماران

 چاپی بیمارستانی

دستبند بیمارستانی نوزاد

کاربرد دستبند بیمار

چاپ رول

شناسایی بیماران

 فروشگاه لیبل چاپی

فروشگاه لیبل خام

لیبل میوه

فروشگاه دستبند

  • ۰۱/۰۸/۱۰
  • ashenalabel ashena

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی